Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2017
Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2017
Η Γιορτή των τριών Ιεραρχών - Γιορτή των Γραμμάτων
Στις 30 του Γενάρη η Εκκλησία μας γιορτάζει τη μνήμη των τριών Ιεραρχών. Η γιορτή τους λέγεται και Γιορτή των Γραμμάτων, γιατί και οι τρεις Ιεράρχες ήταν μεγάλοι Δάσκαλοι και Πατέρες της Εκκλησίας.
Οι τρεις Ιεράρχες είναι ο Μέγας Βασίλειος, ο Ιωάννης ο Χρυσόστομος και ο Γρηγόριος ο Θεoλόγoς.
Σπούδασαν στις πιο μεγάλες σχολές της εποχής τους. Αγάπησαν το Χριστό και τα Ελληνικά Γράμματα. Βοήθησαν τους φτωχούς και όλους όσους είχαν την ανάγκη τους.
Ο Βασίλειος ίδρυσε νοσοκομεία, ορφανοτροφεία και σχολεία. Για το σπουδαίο του έργο η εκκλησία μας τον ονόμασε Μέγα.
Ο Ιωάννης είχε το χάρισμα να μιλά πολύ όμορφα και γι’ αυτό ονομάστηκε Χρυσόστομος.
Ο Γρηγόριος έπεισε τους ανθρώπους ότι ο Χριστός είναι Θεός γι’ αυτό και ονομάστηκε Θεολόγος.
Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2017
Χάραξη γραμμών - Μοτίβα
Σήμερα μάθαμε τα διάφορα είδη γραμμών και πώς να χρησιμοποιούμε τον χάρακα για να σχεδιάζουμε ευθείες γραμμές. Aσχοληθήκαμε και με τα μοτίβα.
Το μάθημα ήταν πολύ εύκολο και διασκεδαστικό.
Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2017
Το μεγάλο ταξίδι της Συννεφένιας (Ξ ξ)
Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2017
Κυριακή 22 Ιανουαρίου 2017
Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2017
Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2017
Διάκριση β - δ
Ένα συχνό φαινόμενο που παρατηρείται στην Α΄τάξη είναι το μπέρδεμα ορισμένων γραμμάτων. Για παράδειγμα, το μολύδι, αντί για το μολύβι.
Σήμερα ασχοληθήκαμε με τη διάκριση των γραμμάτων β - δ και τη σωστή άρθρωσή τους.
Το γράμμα "β" (κλειστό το στόμα-φαίνονται λίγο τα δόντια)
Το γράμμα "δ" (ανοιχτό το στόμα-φαίνεται η γλώσσα και τα δόντια)
(οι φωτογραφίες είναι από το εξαιρετικό http://prwtikasetina.blogspot.gr/)
Για περισσότερη εξάσκηση:
View more presentations or Upload your own.
Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2017
Προσθετική ανάλυση των αριθμών από το 6 μέχρι το 10 (3)
Σήμερα ασχοληθήκαμε με ένα από τα πιο σημαντικά κεφάλαια των Μαθηματικών της Α΄τάξης: τα ζευγαράκια του 10. Έχουμε εξασκηθεί και σε προηγούμενα μαθήματα με διάφορους τρόπους: μοιράζοντας ξυλομπογιές ή ξυλάκια, χρωματίζοντας πλαίσια με 10 κουτάκια, με διαδραστικά παιχνίδια κ.τ.λ.
Η σημερινή μας εξάσκηση έγινε με τα 10 δάκτυλα που είχαμε κολλήσει στα τετράδια των Μαθηματικών! Σχηματίσαμε τα ζευγαράκια με τη σειρά. Μηδέν δακτυλάκια κάτω - δέκα δακτυλάκια όρθια. Κατεβάζουμε ένα δακτυλάκι. Ένα δακτυλάκι κάτω - εννιά δακτυλάκια πάνω και πάει λέγοντας.
Η σημερινή μας εξάσκηση έγινε με τα 10 δάκτυλα που είχαμε κολλήσει στα τετράδια των Μαθηματικών! Σχηματίσαμε τα ζευγαράκια με τη σειρά. Μηδέν δακτυλάκια κάτω - δέκα δακτυλάκια όρθια. Κατεβάζουμε ένα δακτυλάκι. Ένα δακτυλάκι κάτω - εννιά δακτυλάκια πάνω και πάει λέγοντας.
Μόνος στο σκοτάδι (Δ δ)
Τρίτη 17 Ιανουαρίου 2017
Προσθετική ανάλυση αριθμών από το 6 μέχρι το 10 (2)
Τα ζευγαράκια των αριθμών στην τάξη μας!
Σήμερα ασχοληθήκαμε με τα αθροίσματα του 8 και του 9.
Εξασκηθήκαμε και σε ασκήσεις του τύπου:
2 + .... = 8
Λέγαμε:
Έχω 2 στο μυαλό μου και ανοίγω όσα δαχτυλάκια χρειάζονται μέχρι να φτάσω στο 8.
Πόσα δαχτυλάκια άνοιξα; 6
Άρα 2 + 6 = 8
Για περισσότερη εξάσκηση:
Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2017
Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2017
Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2017
Προσθετική ανάλυση των αριθμών από το 6 μέχρι το 10 (1)
Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2017
Τα νομίσματα μέχρι το 10
Στο μάθημα των Μαθηματικών ασχοληθήκαμε με τα νομίσματα. Μιλήσαμε για την ονομασία και την αξία των νομισμάτων και εξηγήσαμε τι είναι τα κέρματα και τα χαρτονομίσματα. Κατόπιν, δουλέψαμε σε ομάδες προσπαθώντας να ταξινομήσουμε τα νομίσματα με βάση την αξία τους.
Κάνε εξάσκηση στα νομίσματα:
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)