Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2017

Προσθέσεις μέχρι το 20 - Σχηματισμός διψήφιων αριθμών























Το μεγάλο ταξίδι της Συννεφένιας (Ξ ξ)

Σήμερα συνεχίσαμε με το παραμύθι που διηγήθηκε ο Σαμπέρ. Μάθαμε το γράμμα Ξ ξ. Αν και το μικρό γράμμα θεωρείται λίγο δύσκολο στη γραφή, τα πρωτάκια τα κατάφεραν μια χαρά...





Το τραγούδι του μαθήματος


Παιχνίδια με το γράμμα

ενεργό link
πηγή stintaxi.com

Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2017

Επανάληψη 3ης ενότητας Μαθηματικών

Παίζω με νομίσματα
ενεργό link
πηγή: ξεκούρδιστη τάξη

Στόχος 10 (διαδραστικό παιχνίδι)


Προβλήματα






























πηγή ΠΕΡΣΙΔΟΥ ΦΡΟΣΩ

Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2017

Διάκριση β - δ

Ένα συχνό φαινόμενο που παρατηρείται στην Α΄τάξη είναι το μπέρδεμα ορισμένων γραμμάτων. Για παράδειγμα, το μολύδι, αντί για το μολύβι.
Σήμερα ασχοληθήκαμε με τη διάκριση των γραμμάτων β - δ και τη σωστή άρθρωσή τους. 
                                                                   
 Το γράμμα "β" (κλειστό το στόμα-φαίνονται λίγο τα δόντια)





  

Το γράμμα "δ" (ανοιχτό το στόμα-φαίνεται η γλώσσα και τα δόντια)






(οι φωτογραφίες είναι από το εξαιρετικό  http://prwtikasetina.blogspot.gr/)



Για περισσότερη εξάσκηση:

View more presentations or Upload your own.

Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2017

Προσθετική ανάλυση των αριθμών από το 6 μέχρι το 10 (3)



Σήμερα ασχοληθήκαμε με ένα από τα πιο σημαντικά κεφάλαια των Μαθηματικών της Α΄τάξης: τα ζευγαράκια του 10.  Έχουμε εξασκηθεί και σε προηγούμενα μαθήματα με διάφορους τρόπους: μοιράζοντας ξυλομπογιές ή ξυλάκια, χρωματίζοντας πλαίσια με 10 κουτάκια, με διαδραστικά παιχνίδια  κ.τ.λ. 
Η σημερινή μας εξάσκηση έγινε με τα 10 δάκτυλα που είχαμε κολλήσει στα τετράδια των Μαθηματικών! Σχηματίσαμε τα ζευγαράκια με τη σειρά. Μηδέν δακτυλάκια κάτω - δέκα δακτυλάκια όρθια. Κατεβάζουμε ένα δακτυλάκι. Ένα δακτυλάκι κάτω - εννιά δακτυλάκια πάνω  και πάει λέγοντας. 

Μόνος στο σκοτάδι (Δ δ)



Ένα γράμμα μια ιστορία (Ο Δακρυσμένος Δράκος)

Παιχνίδια με το γράμμα 
Παίζω με γράμματα και λέξεις - Δδ
πηγή: ΠΕΡΣΙΔΟΥ ΦΡΟΣΩ





ενεργό link

πηγή: www.stintaxi.com

Τρίτη 17 Ιανουαρίου 2017

Προσθετική ανάλυση αριθμών από το 6 μέχρι το 10 (2)

Τα ζευγαράκια των αριθμών στην τάξη μας!

Σήμερα ασχοληθήκαμε  με τα αθροίσματα του 8 και του 9.
Εξασκηθήκαμε και  σε ασκήσεις του τύπου:
2 + ....  = 8


Λέγαμε: 
Έχω στο μυαλό μου και ανοίγω όσα δαχτυλάκια χρειάζονται μέχρι να φτάσω στο 8.


Πόσα δαχτυλάκια άνοιξα; 6
Άρα 2 + = 8


Για περισσότερη εξάσκηση:

Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2017

Με βάρκα και σωσίβιο 2 (Β β)


Μάθαμε να γράφουμε το Β β (η αλήθεια είναι ότι το μικρό μας δυσκόλεψε...)


Βρήκαμε όλα τα Β β στο κείμενο.

Ακούσαμε το τραγούδι του μαθήματος.

Παιχνίδια με το γράμμα

ενεργό link
πηγή: www.stintaxi.com

Ένα γράμμα μια ιστορία (ο Βιολιστής Βάτραχος)

Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2017

Προσθετική ανάλυση των αριθμών από το 6 μέχρι το 10 (1)

Εξασκηθήκαμε στα αθροίσματα του 6 και του 7. 


21.β Προσθετική ανάλυση του αριθμού 7
View more presentations or Upload your own.
πηγή: ΠΕΡΣΙΔΟΥ ΦΡΟΣΩ




Με βάρκα και σωσίβιο 1 (Ω ω)

Σήμερα γνωρίσαμε το Ω ω. 

Μάθαμε τα ονόματα των Οο και Ωω ...
... και τα κρεμάσαμε στην «μπουγάδα»  μας μαζί με τα  Ιι, Ηη, Υυ.



Διαβάσαμε μόνο τις τρεις πρώτες σειρές του μαθήματος.


Ένα γράμμα μια ιστορία (Το Ωραίο Ωρολόγιο)



Παιχνίδια με το γράμμα
πηγή: ΠΕΡΣΙΔΟΥ ΦΡΟΣΩ





ενεργό link

πηγή: http://www.stintaxi.com/





Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2017

Τα νομίσματα μέχρι το 10


πηγή: http://dreamskindergarten.blogspot.gr/



Στο μάθημα των Μαθηματικών ασχοληθήκαμε με τα νομίσματα. Μιλήσαμε για την ονομασία και την αξία των νομισμάτων και εξηγήσαμε τι είναι τα κέρματα και τα χαρτονομίσματα. Κατόπιν, δουλέψαμε σε ομάδες προσπαθώντας να ταξινομήσουμε τα νομίσματα  με βάση την αξία τους. 





Κάνε εξάσκηση στα νομίσματα:


View more presentations or Upload your own.

Μου χαρίζεις την ουρά σου; (Ου-ου)

Σήμερα μάθαμε το ου μέσα από το παραμυθάκι του ο και της υ
πηγή: http://taksiasterati.blogspot.gr


Παιχνίδια με το γράμμα
ενεργό link

Το τραγούδι του μαθήματος

Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2017

Κυριακή 8 Ιανουαρίου 2017

Πώς γράφω σωστά γράμματα και αριθμούς

Πώς κρατάμε το μολύβι και ποια είναι η σωστή στάση του σώματος
                                                            Πατήστε στην εικόνα
ενεργό link
Δημιουργία παρουσίασης: Αρβανιτίδης Θεόδωρος www.atheo.gr

Η γραφή των γραμμάτων (συγκεντρωτικά)
ενεργό link
(Κλικ για on-line άνοιγμα του παιχνιδιού. Μετά το άνοιγμα, συνιστάται η αναμονή για ελάχιστα δευτερόλεπτα, μέχρι να "φορτώσει" το παιχνίδι)
πηγή: www.stintaxi.com

Η γραφή των αριθμών 
πηγή: www.stintaxi.com

Σάββατο 7 Ιανουαρίου 2017

Τα παιδιά δεν πρέπει να είναι άριστα, πρέπει να είναι ευτυχισμένα!

Αυτοσκοπός μας δεν πρέπει να είναι οι βαθμοί, αυτοσκοπός πρέπει να είναι η ευτυχία του παιδιού.

Πατήστε στην εικόνα για να διαβάσετε το άρθρο.
ενεργό link
πηγή: http://www.mama365.gr/